Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΧαρίτος, Παναγιώτης Σπ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26160
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60359
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16782
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΡομά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓονείς και εκπαίδευσηel
dc.titleΕκπαίδευση παιδιών ρομά - Η σημασία των εμπειριών αναγνώρισης στην οικογένεια και στο σχολικό περιβάλλον για τη σχολική επιτυχίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International