Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΦραγκογεώργη, Γαρυφαλλιά-Μαρία Γ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26155
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60354
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16777
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΝοηματοδότηση της αποτελεσματικής ηγεσίας του σχολείου: κατανοώντας τα κριτήρια των διευθυντών/τριώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International