dc.contributor.advisor | Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα | el |
dc.creator | Φραγκογεώργη, Γαρυφαλλιά-Μαρία Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T11:12:43Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T11:12:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 26155 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/60354 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16777 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Σχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Σχολικοί διευθυντές | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.title | Νοηματοδότηση της αποτελεσματικής ηγεσίας του σχολείου: κατανοώντας τα κριτήρια των διευθυντών/τριών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |