Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΔερματά, Φωτεινή Η.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:06:50Z
dc.date.available2022-11-18T11:06:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26228
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60321
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16744
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.titleΑντιλήψεις, στάσεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ζητήματα διαφορετικότητας στη σχολική τάξηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International