Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΔερματά, Φωτεινή Η.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:06:50Z
dc.date.available2022-11-18T11:06:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26228
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60321
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16744
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.titleΑντιλήψεις, στάσεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ζητήματα διαφορετικότητας στη σχολική τάξηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International