Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΔερματά, Φωτεινή Η.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:06:50Z
dc.date.available2022-11-18T11:06:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26228
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60321
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16744
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.titleΑντιλήψεις, στάσεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ζητήματα διαφορετικότητας στη σχολική τάξηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International