Mostrar el registro sencillo del ítem

 

dc.contributor.advisorΜπάρλας, Αχιλλέαςel
dc.creatorΣέμπρου, Άλκηστις-Κυριακή Γ.el
dc.date.accessioned2022-10-07T11:01:27Z
dc.date.available2022-10-07T11:01:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25397
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60151
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16574
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕξόρυξη δεδομένωνel
dc.subject.otherΠεριεχόμενο παραγόμενο από χρήστεςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.titleΗ επίδραση της δημιουργίας περιεχομένου από χρήστες (UGC) στην αξιοπιστία, στην εμπιστοσύνη και στην πρόθεση αγοράςel
dc.title en
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International