Afficher la notice abrégée

Neuropsychological principles of education with an emphasis on ICT

dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorZygouris, Nikolaosen
dc.creatorΜαλισσόβα, Παυλίναel
dc.creatorMalissova, Paulinaen
dc.date.accessioned2022-10-07T10:10:21Z
dc.date.available2022-10-07T10:10:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25611
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60009
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16432
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με αναπηρίες -- Εκπαίδευση -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕιδική αγωγή -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΤεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση - Ψυχολογικές απόψειςel
dc.titleΝευροψυχολογικές αρχές της εκπαίδευσης με έμφαση στις ΤΠΕel
dc.titleNeuropsychological principles of education with an emphasis on ICTen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΔημητρίου, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International