Show simple item record

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΒλαχοπούλου, Βασιλική Β.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:43:47Z
dc.date.available2022-07-25T11:43:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25293
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59887
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16310
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠροσόντα εργαζομένωνel
dc.subject.otherΕργασία και εργαζόμενοι -- Παρακίνησηel
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Κίνητραel
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Ικανοποίησηel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Εργασία και εργαζόμενοιel
dc.titleΠλεόνασμα προσόντων και συναισθηματική εξυπηρέτηση στον τουρισμό: ο ρόλος της παρακίνησης των εργαζομένωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International