Afficher la notice abrégée

The integration of the 17 goals of sustainable development in the curriculum of the" Environmental study" in the primary school

dc.contributor.advisorΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΜπλίντζιου, Ουρανία Γ.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:41:22Z
dc.date.available2022-07-25T11:41:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25120
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59847
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16270
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιώσιμη ανάπτυξη -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΑειφορία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΑειφόρος ανάπτυξη -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.titleΗ ενσωμάτωση των 17 στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης στο πρόγραμμα σπουδών της «Μελέτης περιβάλλοντος» στο δημοτικό σχολείοel
dc.titleThe integration of the 17 goals of sustainable development in the curriculum of the" Environmental study" in the primary schoolen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦέρμελη, Γεωργίαel
dc.contributor.committeeMemberΡουσσάκης, Ιωάννηςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International