Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΚόλλια, Ευφροσύνη Ι.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:30:18Z
dc.date.available2022-07-25T11:30:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25197
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59628
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16051
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΑποτελεσματικός-ή διευθυντής-τρια: κατανοώντας τα κριτήρια των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International