Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΚόλλια, Ευφροσύνη Ι.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:30:18Z
dc.date.available2022-07-25T11:30:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25197
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59628
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16051
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΑποτελεσματικός-ή διευθυντής-τρια: κατανοώντας τα κριτήρια των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International