Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΜπουγουλιά, Κλεοπάτρα Δ.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:18:34Z
dc.date.available2022-07-25T11:18:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25247
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59598
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16021
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Ικανοποίηση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδαel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη της επαγγελματικής ικανοποίησης, της εξουθένωσης και του συναισθήματος στο χώρο εργασίας σε παιδαγωγούς που υπηρετούν σε βρεφονηπιακούς σταθμούς του Στρατού Ξηράς και σε παιδαγωγούς που εργάζονται σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International