Show simple item record

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΤσιμπλάκη, Μαρίνα-Γεωργία Α.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:17:51Z
dc.date.available2022-07-25T11:17:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25272
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59563
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15986
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠροπαρασκευαστικά σχολεία -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΦροντιστήρια -- Ελλάδα -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές έρευνες -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική μεθοδολογία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίel
dc.titleΗ μελλοντική μορφή του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης μετά την εμπειρία της έκτακτης εξ αποστάσεως διδασκαλίας - Έρευνα πεδίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International