Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΤσιμπλάκη, Μαρίνα-Γεωργία Α.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:17:51Z
dc.date.available2022-07-25T11:17:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25272
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59563
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15986
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠροπαρασκευαστικά σχολεία -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΦροντιστήρια -- Ελλάδα -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές έρευνες -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική μεθοδολογία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίel
dc.titleΗ μελλοντική μορφή του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης μετά την εμπειρία της έκτακτης εξ αποστάσεως διδασκαλίας - Έρευνα πεδίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International