Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΚελεπέση-Ακρίτα, Ευγενία Β.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:17:51Z
dc.date.available2022-07-25T11:17:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25270
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59561
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15984
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΟ ρόλος της προσωπικότητας και των κινήτρων των εκπαιδευτικών στη συμπεριφορά οργανωσιακής πολιτειότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International