Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣούνογλου, Μαρίνα Δel
dc.creatorΓκουγκουλούλη, Ειρήνη-Φαίδραel
dc.date.accessioned2022-07-25T10:41:47Z
dc.date.available2022-07-25T10:41:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25501
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59365
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15788
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Σχολείαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές μονάδες -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑναπηρίαel
dc.titleΕτερότητα στην εκπαίδευση: μια έρευνα δράσης για την αποδοχή του “΄Άλλου’’ σε τάξη δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤεντολούρης, Φίλιπποςel
dc.contributor.committeeMemberΤσιούμης, Κωστής Α.el


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International