Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΚουκουμτζής, Σωτήριος Κ.el
dc.date.accessioned2022-04-17T13:05:09Z
dc.date.available2022-04-17T13:05:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24935
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59298
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15721
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΠροσωποποιημένος οδηγός αγοράς μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου με χρήση επαυξημένης πραγματικότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Μηχανική Λογισμικού για Διαδικτυακές και Φορητές Εφαρμογές.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚαραγεώργος, Αντώνιοςel
dc.contributor.committeeMemberΚακαρόντζας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΣάββας, Ηλίαςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International