Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΚουκουμτζής, Σωτήριος Κ.el
dc.date.accessioned2022-04-17T13:05:09Z
dc.date.available2022-04-17T13:05:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24935
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59298
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15721
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΠροσωποποιημένος οδηγός αγοράς μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου με χρήση επαυξημένης πραγματικότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Μηχανική Λογισμικού για Διαδικτυακές και Φορητές Εφαρμογές.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚαραγεώργος, Αντώνιοςel
dc.contributor.committeeMemberΚακαρόντζας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΣάββας, Ηλίαςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International