Mostra i principali dati dell'item
Η εικόνα της επιστήμης εν γένει, στα μάτια του Έλληνα μαθητή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: μορφώνει, διαμορφώνει ή «παραμορφώνει» το εκπαιδευτικό σύστημα την περί επιστήμης αντίληψη των μαθητών;
dc.contributor.advisor | Ματσιώρη, Στεριανή | el |
dc.creator | Ρωμανά, Ολυμπία | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T09:56:55Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T09:56:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 24760 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/59214 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15637 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Επιστήμη -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Αντιλήψεις | el |
dc.subject.other | Επιστήμη και εκπαίδευση | el |
dc.title | Η εικόνα της επιστήμης εν γένει, στα μάτια του Έλληνα μαθητή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: μορφώνει, διαμορφώνει ή «παραμορφώνει» το εκπαιδευτικό σύστημα την περί επιστήμης αντίληψη των μαθητών; | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Γεωργαντζής, Νικόλαος | el |