Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΧαμπέρη, Ιωάννα Π.el
dc.date.accessioned2022-04-17T09:56:50Z
dc.date.available2022-04-17T09:56:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24584
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59199
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15622
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Εκπαιδευτικές τεχνικέςel
dc.subject.otherΠαιδιά μεταναστών -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΔιαπολιτισμικότητα στο νηπιαγωγείο: πρακτικές διαπολιτισμικής διδασκαλίας νηπιαγωγώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International