Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΕλευθεριάδου, Δήμητρα Ι.el
dc.date.accessioned2022-04-17T09:53:09Z
dc.date.available2022-04-17T09:53:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59140
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15563
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓονείς και παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Γονική συμμετοχήel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίες -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΗ γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: η οπτική γονέων και εκπαιδευτικών με μεικτή μεθοδολογική προσέγγισηel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΡούσση, Χριστίναel
dc.contributor.committeeMemberΤσιμπιδάκη, Ασημίναel
dc.contributor.committeeMemberΦύσσα, Αριστέαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International