Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγεώργος, Αντώνιοςel
dc.creatorΓιοβάνη,Έλεναel
dc.date.accessioned2022-04-17T09:47:10Z
dc.date.available2022-04-17T09:47:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59039
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15462
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚαταναλωτές -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικά παιχνίδιαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογίαel
dc.subject.otherΞύλινα Παιχνίδιαel
dc.titleΈρευνα της στάσης των καταναλωτών σχετικά με την ανάπτυξη ξύλινων διαδραστικών παιγνίων με χρήση μικροελεγκτών και Τεχνητής Νοημοσύνηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΝταλός, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΛαλλάς, Ευθύμιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International