Mostrar el registro sencillo del ítem
13ος στόχος του Ο.Η.Ε. για τη βιώσιμη ανάπτυξη: δράση για το κλίμα. Σχεδιασμός σχολικού εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές α/θμιας εκπαίδευσης
13th UN sustainable development goal: climate action. Designing a school curriculum for primary school learners
dc.contributor.advisor | Παρασκευόπουλος, Στέφανος | el |
dc.creator | Καραγιάννη, Καλλιόπη Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T09:41:03Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T09:41:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 24791 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/58962 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15385 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Βιώσιμη ανάπτυξη -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής | el |
dc.subject.other | Αειφορία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Αειφόρος ανάπτυξη -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
dc.title | 13ος στόχος του Ο.Η.Ε. για τη βιώσιμη ανάπτυξη: δράση για το κλίμα. Σχεδιασμός σχολικού εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές α/θμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title | 13th UN sustainable development goal: climate action. Designing a school curriculum for primary school learners | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μαρδίρης, Θεόδωρος | el |
dc.contributor.committeeMember | Ρουσσάκης, Ιωάννης | el |