Εμφάνιση απλής εγγραφής

Educating students outside the classroom: planning, materialization and evaluation of an experimental model based on the principles of forest school

dc.contributor.advisorΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΠροβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε.el
dc.date.accessioned2022-04-17T09:41:03Z
dc.date.available2022-04-17T09:41:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58961
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15384
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕμπειρική μάθηση -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΥπαίθρια αναψυχή -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΔιεπιστημονική προσέγγιση στην εκπαίδευσηel
dc.titleΔιδασκαλία έξω από την τάξη: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση πειραματικού μοντέλου με βάση τις αρχές της παιδαγωγικής του δάσουςel
dc.titleEducating students outside the classroom: planning, materialization and evaluation of an experimental model based on the principles of forest schoolen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΡουσσάκης, Ιωάννηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International