Afficher la notice abrégée

Peace and the environment: 16th Sustainable Development Goal, Educational Approaches In Kindergarten

dc.contributor.advisorΓεωργαντζής, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΜατσιώρη, Στεριανήel
dc.creatorΚυπιρτίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-04-17T09:39:21Z
dc.date.available2022-04-17T09:39:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24808
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58931
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15354
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Αντιλήψειςel
dc.subject.otherΠεριβαλοντική εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΕιρήνη και περιβάλλον: 16ος στόχος βιώσιμης ανάπτυξης, εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στο νηπιαγωγείοel
dc.titlePeace and the environment: 16th Sustainable Development Goal, Educational Approaches In Kindergartenen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel
dc.contributor.committeeMemberΔρίτσας, Σοφοκλής Ε.el


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International