Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΠρασσά, Αικατερίνη Φ.el
dc.date.accessioned2022-04-16T21:32:05Z
dc.date.available2022-04-16T21:32:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24555
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58668
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15091
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Εκπαίδευση (Συνεχιζόμενη εκπαίδευση)el
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ανάπτυξηel
dc.titleΕπιμόρφωση και δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικών μέσω αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International