Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΣιμάκη, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2022-04-16T21:32:05Z
dc.date.available2022-04-16T21:32:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24552
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58665
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15088
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ευημερίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ποιότητα ζωήςel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης μεταξύ επαγγελματικής ευημερίας (well-being), επαγγελματικής ικανοποίησης, ικανοποίησης από τη ζωή και ποιότητας ζωής σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ειδικότητας δασκάλων και νηπιαγωγώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International