Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΚατσιαούνης, Βασίλειος Γρ.el
dc.date.accessioned2022-04-16T21:30:43Z
dc.date.available2022-04-16T21:30:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24532
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58645
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15068
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕπαγγελματική εξουθένωση (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΕργασία και εργαζόμενοι -- Ψυχολογικές απόψεel
dc.titleH συμβολή του οργανωτικού κλίματος του σχολείου στις επαγγελματικές αποφάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International