Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΠάλλα, Βαΐα Β.el
dc.date.accessioned2022-04-16T21:30:42Z
dc.date.available2022-04-16T21:30:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24530
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58643
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15066
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΝευροεπιστήμεςel
dc.subject.otherΚεντρικό νευρικό σύστημαel
dc.subject.otherΝοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΟι αντιλήψεις και οι παρανοήσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα σχετικά με την νευροεπιστήμηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International