Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΠάλλα, Βαΐα Β.el
dc.date.accessioned2022-04-16T21:30:42Z
dc.date.available2022-04-16T21:30:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24530
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58643
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15066
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΝευροεπιστήμεςel
dc.subject.otherΚεντρικό νευρικό σύστημαel
dc.subject.otherΝοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΟι αντιλήψεις και οι παρανοήσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα σχετικά με την νευροεπιστήμηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International