Show simple item record

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΠάλλα, Βαΐα Β.el
dc.date.accessioned2022-04-16T21:30:42Z
dc.date.available2022-04-16T21:30:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24530
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58643
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15066
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΝευροεπιστήμεςel
dc.subject.otherΚεντρικό νευρικό σύστημαel
dc.subject.otherΝοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΟι αντιλήψεις και οι παρανοήσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα σχετικά με την νευροεπιστήμηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International