Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΜηκέ, Παναγιώτα Ι.el
dc.date.accessioned2022-04-16T21:07:41Z
dc.date.available2022-04-16T21:07:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24461
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58576
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14999
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕικονογραφημένα παιδικά βιβλίαel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Εικονογραφήσειςel
dc.subject.otherΚριτική σκέψη στα παιδιάel
dc.titleΟ ρόλος του εικονογραφημένου βιβλίου χωρίς λέξεις στη διερεύνηση και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των παιδιώνel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓιαννικοπούλου, Αγγελικήel
dc.contributor.committeeMemberΠολίτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeeMemberΚανατσούλη, Μελπομένηel
dc.contributor.committeeMemberΟικονομίδου, Αναστασίαel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΒασιλούδη, Βασιλικήel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International