Afficher la notice abrégée

The problems that people with special learning difficulties face in learning English as a foreign language

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΓιδόγιαννου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:39:18Z
dc.date.available2022-02-18T21:39:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other24143
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58399
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14822
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.titleΤα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην εκμάθηση των αγγλικών τα άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleThe problems that people with special learning difficulties face in learning English as a foreign languageen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International