Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.creatorΘεοδώρου, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:26:17Z
dc.date.available2022-02-18T21:26:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other24171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58354
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14777
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιώνel
dc.subject.otherΤηλεκπαίδευσηel
dc.titleΕκπαιδευτική ρομποτική και η εξ αποστάσεως εκπαίδευσή της με τη χρήση υπολογιστή: η μελέτη περίπτωσης δημιουργίας ενός MOOC για μια εκπαιδευτική πλατφόρμα ρομποτικήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International