Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.creatorΘεοδώρου, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:26:17Z
dc.date.available2022-02-18T21:26:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other24171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58354
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14777
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιώνel
dc.subject.otherΤηλεκπαίδευσηel
dc.titleΕκπαιδευτική ρομποτική και η εξ αποστάσεως εκπαίδευσή της με τη χρήση υπολογιστή: η μελέτη περίπτωσης δημιουργίας ενός MOOC για μια εκπαιδευτική πλατφόρμα ρομποτικήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International