Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΘεοδοσίου, Γ.el
dc.contributor.advisorΓερογιάννης, Β.el
dc.contributor.advisorΦιτσιλής, Π.el
dc.creatorΙωαννίδης, Στυλιανόςel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:23:21Z
dc.date.available2022-02-18T21:23:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24196
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58330
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14753
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΨηφιακή οικονομία.Η Ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων στον κλάδο των τροφίμωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Ευέλικτες Μέθοδοι Διοίκησης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International