Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚανίστρα, Καλλιόπη-Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:10:36Z
dc.date.available2022-02-18T21:10:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24327
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58217
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14640
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Εκπαίδευση τωνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subject.otherΜέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.titleΛόγος και Πρακτικές εκπαιδευτικών για τη Διαπολιτισμική διδασκαλία και μάθησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International