Afficher la notice abrégée

Educational use of robotic tools in the representation and understanding of mathematics in high school

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Γεώργιοςel
dc.creatorΖέρβα, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2022-02-18T20:39:20Z
dc.date.available2022-02-18T20:39:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other24116
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58164
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14587
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.titleΗ εκπαιδευτική αξιοποίηση των ρομποτικών εργαλείων στην αναπαράσταση και κατανόηση των μαθηματικών εννοιών στο γυμνάσιοel
dc.titleEducational use of robotic tools in the representation and understanding of mathematics in high schoolen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚοζύρη, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΖυγούρης, Νικόλαοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International