Afficher la notice abrégée

Internet addiction and learning disabilities in primary school children

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΑντωνίου, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2022-02-18T20:34:10Z
dc.date.available2022-02-18T20:34:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other24043
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58093
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14516
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕθισμός στο διαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΔιαδίκτυο και παιδιάel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΕθισμός στο διαδίκτυο και μαθησιακές δυσκολίες σε παιδιά του δημοτικούel
dc.titleInternet addiction and learning disabilities in primary school childrenen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International