Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΦιτσιλής, Παναγιώτηςel
dc.creatorΚαραϊσκου, Κωνσταντινιάel
dc.date.accessioned2021-12-07T22:12:53Z
dc.date.available2021-12-07T22:12:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23744
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58076
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14499
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΔιερεύνηση του βαθμού επίτευξης συνοχής σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εικονικές μαθησιακές ομάδες: Η περίπτωση των δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λυκείων Βόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιτσιλής, Παναγιώτηςel
dc.contributor.committeeMemberΚαζαντζή, Βασιλικήel
dc.contributor.committeeMemberΙατρέλης, Όμηροςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International