Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΦιτσιλής, Παναγιώτηςel
dc.creatorΚαραϊσκου, Κωνσταντινιάel
dc.date.accessioned2021-12-07T22:12:53Z
dc.date.available2021-12-07T22:12:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23744
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58076
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14499
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΔιερεύνηση του βαθμού επίτευξης συνοχής σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εικονικές μαθησιακές ομάδες: Η περίπτωση των δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λυκείων Βόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιτσιλής, Παναγιώτηςel
dc.contributor.committeeMemberΚαζαντζή, Βασιλικήel
dc.contributor.committeeMemberΙατρέλης, Όμηροςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International