Afficher la notice abrégée

Perceptions of adapted PE teachers on inclusion activities for students with blindness

dc.contributor.advisorΚοκαρίδας, Δημήτριοςel
dc.creatorΣουλαχάκη, Αναστασία-Μαρίνα Φ.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:58:48Z
dc.date.available2021-12-07T21:58:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23738
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57983
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσική αγωγή για άτομα με ειδικές ανάγκεςel
dc.subject.otherΦυσική αγωγή για τυφλούςel
dc.subject.otherΠαιδιά με προβλήματα όρασης -- Ψυχαγωγίαel
dc.subject.otherΤυφλά παιδιά -- Αναψυχήel
dc.subject.otherΑθλητισμός για άτομα με ειδικές ανάγκεςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.titleΑντιλήψεις καθηγητών Φ.Α. σε καινοτόμες δραστηριότητες ένταξης μαθητών με τύφλωσηel
dc.titlePerceptions of adapted PE teachers on inclusion activities for students with blindnessen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International