Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΣαμουτιάν, Μαργαρίτα Χ.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:58:10Z
dc.date.available2021-12-07T21:58:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23776
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57967
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14390
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολείο και κοινωνίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΣχολική επίδοσηel
dc.subject.otherΓονείς και παιδιάel
dc.subject.otherΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.titleΣυναισθήματα και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό πλαίσιο: μια συγκριτική μελέτηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΡούσση, Χριστίναel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International