Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.creatorΚραγιοπούλου, Ιωάννα Δ.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:39:36Z
dc.date.available2021-12-07T21:39:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23807
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57785
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14208
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολικήel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Προσχολική)el
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και Διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης των γραφοκινητικών δεξιοτήτων με τις προαναγνωστικές δεξιότητες στο Νηπιαγωγείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη, Φωτεινήel
dc.contributor.committeeMemberΛουάρη, Μαρίναel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International