dc.contributor.advisor | Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα | el |
dc.creator | Κορκοβέλου, Βασιλική Ε. | el |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T21:39:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T21:39:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23804 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/57782 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14205 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγηση | el |
dc.subject.other | Σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Εσωτερική πολιτική, Εκπαιδευτική | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα | el |
dc.title | Το κλίμα εμπιστοσύνης και η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών για αλλαγές ως παράγοντες μετασχηματισμού του σχολείου σε οργανισμό που μαθαίνει στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Απροσδιόριστο/Unspecified | el |