Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΣάρρος-Παπαλιάγκας, Θωμάς Ν.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:35:05Z
dc.date.available2021-12-07T21:35:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23937
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57745
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14168
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣτρατηγικός σχεδιασμός -- Περιπτωσιολογικές μελέτεςel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΤρόφιμα -- Βιομηχανία και εμπόριο -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΤρόφιμα -- Βιομηχανία και εμπόριο -- Μάρκετινγκel
dc.titleΕπιχειρηματικές στρατηγικές στον τομέα των τροφίμων: μελέτη περίπτωσης Σπιτικά Τρόφιμα Α.Β.Ε.Ε.el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International