Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΡούση-Βέργου, Χριστίνα Ι.el
dc.creatorΚοκκίνου, Κωνσταντίνα Ε.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:35:04Z
dc.date.available2021-12-07T21:35:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23936
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57744
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14167
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΑυτοέλεγχος στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.titleΑυτορρύθμιση στη πρώιμη παιδική ηλικία: τρόποι μέτρησης και παρέμβασης για την ενίσχυσή τηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκόρια, Σοφίαel
dc.contributor.committeeMemberΜπότσογλου, Καφένιαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International