Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΡούση-Βέργου, Χριστίνα Ι.el
dc.creatorΚοκκίνου, Κωνσταντίνα Ε.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:35:04Z
dc.date.available2021-12-07T21:35:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23936
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57744
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14167
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΑυτοέλεγχος στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.titleΑυτορρύθμιση στη πρώιμη παιδική ηλικία: τρόποι μέτρησης και παρέμβασης για την ενίσχυσή τηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκόρια, Σοφίαel
dc.contributor.committeeMemberΜπότσογλου, Καφένιαel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International