Afficher la notice abrégée

The use of Information and Communications Technology (I.C.T.) for screening and developing reading abilities of children and adolescents with dyslexia

dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorΡαφτοπούλου Σπυριδούλα-Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-12-07T21:34:55Z
dc.date.available2021-12-07T21:34:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23896
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57724
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14147
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.otherΔυσλεξίαel
dc.titleΗ χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην ανίχνευση και ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων παιδιών και εφήβων με δυσλεξίαel
dc.titleThe use of Information and Communications Technology (I.C.T.) for screening and developing reading abilities of children and adolescents with dyslexiaen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.committeeMemberΔημητρίου, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International