Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΘωμά, Ράλια Γ.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:08:34Z
dc.date.available2021-12-07T21:08:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23695
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57559
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13982
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓραφή -- Τεχνικήel
dc.subject.otherΓραπτή επικοινωνία -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.titleΗ χρήση των Greeklish ως παράγοντας διαμόρφωσης της γλωσσικής επίγνωσης και ικανότητας των μαθητώνel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓιαννουλοπούλου, Γιαννούλαel
dc.contributor.committeeMemberΜαΐστρος, Γιάνηςel
dc.contributor.committeeMemberΑνδρουτσόπουλος, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΚουτσογιάννης, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeeMemberΚατσούρος, Βασίλειοςel
dc.contributor.committeeMemberΜητσικοπούλου, Βασιλικήel
dc.contributor.committeeMemberΡούσσος, Πέτροςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International